Case

De Schatberg | FEC Sevenum

Samenbrengen van dag- en verblijfrecreatie

Samenbrengen van dag- en verblijfrecreatie

Voor De Schatberg en FEC Sevenum gingen wij aan de slag met een complete marketingstrategie. Met de achterliggende gedachte: hoe kunnen we dag- en verblijfrecreatie samenbrengen? Ontwikkelden wij een strategie die beide onderscheidt maar ook perfect aanvult.

Aan de hand van uitgewerkte persona’s, klantreizen en uniek merkverhaal werd een aansprekende en unieke digital identity ontwikkeld voor FEC Sevenum en De Schatberg!

Na de lancering van een gloednieuwe website van FEC Sevenum zijn we op dit moment, samen met het uitwerken van de marketingstrategie, druk bezig aan de ontwikkeling van een hele nieuwe website voor De Schatberg.

Om ook het marketingteam van De Schatberg en FEC Sevenum mee te nemen in digitale ontwikkelingen, leiden we ze op tot echte performance marketeers! Zodat zij hun campagnes ook zelf kunnen beheren. Door middel van trainingen op locatie en begeleiding tijdens de uitvoering maken en optimaliseren ze binnen no-time hun eigen campagnes.