E-mailmarketing

Nieuwsbrieven, persoonlijke e-mails, wat dan ook: iedereen heeft ze dagelijks in zijn mailbox zitten. De perfecte en makkelijke manier om te online te communiceren. Maar wat is nou de kracht hiervan? E-mailmarketing is een sterke vorm van directe marketing waarbij je de klanten of juist potentiële klanten kunt benaderen via e-mail. Door de juiste inzet van dit middel zal je binnen no-time veel klanten binnen kunnen halen en binden aan jouw bedrijf! Iets wat iedere ondernemer wil toch?

Voordelen van het gebruik van e-mailmarketing

  • Het gebruik van e-mail zorgt voor een directe boodschap aan je klant. Je belandt meteen in de mailbox van jouw doelgroep;
  • Je kunt je doelgroep persoonlijk benaderen, door middel van persoonlijke e-mails;
  • Het is een relatief goedkoop medium;
  • Je hebt direct en meetbaar resultaat van de moeite die je erin stopt;
  • Hoge ROI (return on investment);
  • De uitstraling van de e-mail kun je zelf bepalen, waardoor je je kunt onderscheiden;
  • Klanten lezen e-mails veel beter dan social media;
  • Je kunt een klantrelatie veel beter onderhouden, doordat je een band opbouwt via e-mailcontact;
  • Waar je klanten op dat moment ook zijn, ze worden bereikt, doordat je zelf kunt inplannen wanneer je de e-mail verstuurt.

Wij helpen jou!

We zien je al denken, hoe ga ik klanten binnenkrijgen door een simpel e-mailtje te versturen? Juist! Door de inzet van marketing automation. Dit is een sterk strategisch middel dat kan zorgen dat marketingprocessen worden geautomatiseerd. Het heeft als einddoel om meer leads en prospects binnen te halen, door ze te begeleiden door de klantreis. Zo zorg je ervoor dat ze juiste content op het juiste moment krijgen. Vind je het moeilijk om goede content te maken voor je e-mails? Onze content markteers staan altijd klaar om je te voorzien van hun adviezen en geven je graag tips en tricks.

Wil jij nou ook aan de slag met digital marketing? Kom eens gezellig een kopje koffie drinken en ontdek de kracht van e-mailmarketing!